Cloud login
Eateries

Verhoog je omzet én klanttevredenheid met ‘Tafel self-service’

Start direct én zonder investering

Onze nieuwe ‘Tafel self-service’ verhoogt je omzet. Het leuke is, starten met ‘Tafel self-service’ hoeft niets te kosten!

‘Tafel self-service’ werkt als volgt: Je gast scant het bordje met z’n smartphone. Automatisch opent jouw bestelwebsite. Je gast kiest wat lekkers en rekent af met zijn bankapp. Jouw team bereid het gerecht en serveert uit. Ook een tweede rondje bestelt je gast gewoon zélf met behulp van ‘Tafel self-service’.

‘Tafel self-service’ biedt voordelen voor jou én je gasten

Te mooi om waar te zijn? Oordeel zelf! ‘Tafel self-service’ kan het best beschouwd worden als een extra service richting je gasten. In de eerste plaats omdat je gasten, op bijvoorbeeld een drukke zomerdag, niet langer dan gewenst hoeven te wachten totdat hun bestelling opgenomen wordt. In de tweede plaats omdat de bediening meer tijd heeft voor échte interactie met haar gasten i.p.v. zich te beperken tot het opnemen van bestellingen, wat over het algemeen wordt ervaren als een rechtlijnig administratief proces.

  • Unieke extra service voor gasten die zelf het initiatief willen nemen;

  • Uitermate geschikt om het bedienend personeel te ontlasten tijdens piekuren;

  • Bedienend personeel heeft meer tijd om zich te focussen op gastvrijheid i.p.v. het opnemen van bestellingen en afhandelen van betalingen;

  • Effectieve oplossing voor toenemend personeelstekort;

Aan de hand van vier vragen leggen we je alle ins en outs van ‘Tafel self-service’ uit:

Q1: Klinkt goed! Hoe werkt het in praktijk?

‘Tafel self-service’ is er in verschillende smaken: ‘App’, ‘Printer’ of een combinatie van beide. Beide varianten tonen ontvangen bestellingen. ‘App’ presenteert bestellingen op bijvoorbeeld een iPad of Android tablet en ‘Printer’ print bestellingen uit via de thermische Eateries bonnenprinter.

Zodra je gast zijn of haar bestelling afrondt ontvang je in de App een notificatie (pop-up) met de inhoud van bestelling. Ook wordt er aangegeven of de bestelling reeds betaald is via iDeal. Zodra de bestelling gereed is om uit te serveren kan de bestelling gemarkeerd worden als afgehandeld en verdwijnt deze in een archief ten behoeve van de administratie.

In praktijk blijken papieren bonnen toch wel erg praktisch, helemaal tijdens het uitserveren. ‘Tafel self-service’ kan daarom ook gebruikt worden in combinatie met de Eateries bonnenprinter. Direct nadat er een self-service bestelling geplaatst is wordt deze door de bonnenprinter uitgeprint. De bon bevat alle relevante bestelinformatie en kan gebruikt worden tijdens het uitserveren.

Q2: Hoe krijg ik de ‘Tafel self-service’ omzet in mijn administratie?

Het liefst automatiseren we dit volledig voor je, foutloos en tijdbesparend! We beseffen ons ook dat dit in de meeste gevallen nog een brug te ver is, daarom bieden we een aantal goede alternatieven:

  • ‘Tafel self-service’ biedt uitgebreide rapportagemogelijkheden. Zo kun je Excel sheets (xlsx, csv of pdf) genereren met alle bestellingen over een gespecificeerde periode. Naast besteloverzichten kunnen exports ook per product gespecificeerd worden;

  • Moderne kassasystemen bieden koppel- en integratiemogelijkheden. Wij willen koppelen met alles en iedereen, daarom implementeren we dit kosteloos voor je!

  • Ouderwetse kassasystemen zijn gesloten (denk aan Eijsink), integreren is dan niet mogelijk. Om dit te overkomen kunnen we direct koppelen met alle boekhoudpakketten. Ook dit doen we kosteloos!

Q3: Ik lees: ‘No-cure-no-pay…’ en ‘…hoeft niets te kosten’, hoe verdienen jullie geld?

‘Tafel self-service’ wordt geleverd als een service (SaaS, Software as a Service). Dit houdt in dat er pro rato betaald wordt, feitelijk per transactie. Maakt geen van je gasten gebruik van ‘Tafel self-service’ dan betaal je ons niets. Worden er in bijvoorbeeld augustus 250 bestellingen opgenomen via ‘Tafel self-service’ dan betaal je die maand 250 * € 0,10 = € 25,-. Omdat de maandbedragen zullen variëren maken we gebruik van automatische incasso.

Q4: Ik wil beginnen met ‘Tafel self-service’, what’s next?

Laten we eerst even kennismaken, telefonisch of in persoon. We nemen onderstaande ‘Tafel self-service’ menukaart even door en stellen samen vast welke opties voor jou interessant zijn.

Direct na de kennismaking kun je inloggen op het ‘Tafel self-service’ portaal om bijvoorbeeld je self-service menu in te voeren, je dranken en gerechten worden direct weergegeven in de ‘Tafel self-service’ App, bestellen maar! Nadat je menu ingevoerd is kun je aangeven of en wanneer je iDeal wilt aanbieden als betaaloptie voor je gasten. Je kunt direct de Eateries QR tafelkaarten en eventueel de Eateries bonnenprinter bestellen.

Standaard wordt de Eateries QR tafelkaart en ‘Tafel self-service’ App geleverd in de Eateries huisstijl. Voor een vast bedrag per maand kan de Eateries huisstijl vervangen worden door je eigen huisstijl. Denk hierbij aan de juiste kleurstelling op de QR tafelkaarten en binnen de  ‘Tafel self-service’ App. Als je gebruik gaat maken van de Eateries bonnenprinter wordt je eigen logo ook meegeprint op iedere bestelbon.

‘Tafel self-service’ menukaart

Start direct, én kosteloos, met ‘Tafel self-service’! Optioneel is er natuurlijk van alles mogelijk. Denk aan QR tafelkaarten, een Eateries bonnenprinter en je eigen branding binnen de ‘Tafel self-service’ App en op de QR tafelkaarten. Heb je vragen of opmerkingen, bel ons even!

Inclusief

  • No-cure-no-pay model
    € 0,10 per transactie

  • Eateries menukaart manager

  • Eateries bestellingen dashboard

  • Installatie en configuratie op afstand

Optioneel

  • iDeal integratie
    € 0,29 per transactie extra

  • Eateries QR tafelkaarten
    € 1,- per stuk

  • Vervang Eateries branding met eigen kleurstelling en logo
    € 45,- per maand

  • Eateries bonnenprinter
    € 245,- eenmalig

  • Installatie en configuratie op locatie
    € 245,- eenmalig

Start direct vanaf € 0,- per maand

€ 0,-

Demo aanvragen
Start direct